مقاله, اخبار

درباره حساب کاربری برنا پارت ؛ بهترین راه مدیریت خرید از فروشگاه آنلاین

درباره حساب کاربری برنا پارت

چرا این مقاله را بخوانیم؟

درباره حساب کاربری برنا پارت موضوعی است که درباره آن در این مقاله خواهید خواند. این که حساب کاربری چیست و چگونگی ایجاد آن از جمله مواردی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. البته در این مقاله نکاتی درباره ارتباط با برنا پارت هم خواهیم گفت. اما بگذارید کمی از برنا پارت بگوییم.

برنا پارت یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی است که می توانید به آن مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید خرید هایی که مربوط به قطعات، دستگاه، ابزارآلات و مواد مصرفی می شود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که مجموعه ما در خدمت شماست تا بتوانید هر چه سریع تر به آنچه می خواهید دست یابید.

درباره حساب کاربری برنا پارت چیست؟

بی شک با ورود به دنیای اینترنت و البته ورود به هر سایت یا شبکه اجتماعی با حساب کاربری آشنا شده اید. حساب کاربری در حقیقت میز کار کاربر است. برنامه ها یا سایت های مختلف با توجه به هدف و سیاست خود، محدودیت هایی را در حساب کاربری اعمال می کنند. این محدودیت سبب می شود تا مدیریت بخش کاربران توسط مدیران سایت راحت تر شود.

در حساب کاربری ویژگی های مختلفی می تواند اعمال شود. به عنوان مثال زمانی که شما وارد حساب کاربری خود در سایت گوگل می شوید، می توانید به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید. شما می توانید این اطلاعات را مدیریت کنید و با توجه به سطح دسترسی که گوگل به شما داده است؛ داده هایی را ویرایش نمایید.

برنا پارت نیز برای مشتریان  خود حساب کاربری در نظر گرفته است. شما می توانید توسط این حساب  به راحتی وارد این بخش شوید. با ورود به حساب کاربری اطلاعات شما قابلیت ویرایش خواهند داشت و می توانید به سادگی خریدهای خود را از این بخش کنترل کنید.

یکی از قابلیت های ویژه ما این است که، مشتریانی که حساب کاربری برنا پارت دارند، می توانند به سادگی خرید کنند. البته نا گفته نماند که تخفیف های ویژه و آفرهای ما هم راحت تر به اطلاع این دسته از عزیزان خواهد رسید. برای این که بدانید چگونه می شود حساب کاربری ساخت کافی ست با ما همراه شوید.

با توجه به مطالبی که عرض شد، حساب های کاربری تنها برای راحتی مشتریان در خرید و البته مدیریت بهتر اطلاعات می باشد. به این ترتیب کلیه افراد می توانند حساب کاربری برنا پارت داشته باشند تا از خدمات ویژه ما استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با  شماره تلفن 02188224584 تماس حاصل نمایید.

حساب کاربری گوگل

چگونه حساب کاربری ایجاد کنیم؟

برای این‌که حساب کاربری خود را در سایت برنا پارت ایجاد کنید، کافی ست به صفحه حساب کاربری مراجعه نمایید. به‌ این‌ترتیب در کمترین زمان ممکن می‌توانید، حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. اما برای ایجاد حساب کاربری موارد زیر از شما خواسته می شود:

  1. آدرس پست الکترونیک

شما باید یک آدرس پست الکترونیکی معتبر که به خودتان اختصاص دارد را به ما ارائه دهید. این آدرس در حقیقت به‌عنوان نام کاربری شما شناخته می‌شود. پس‌ از این که آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کردید و توسط سیستم تأیید شد، می‌توانید با این نام کاربری وارد حساب خود شوید.

  1. گذرواژه

کلمه عبور یا گذرواژه یک ترکیب است که از اعداد، حروف و کاراکترها تشکیل‌شده است. هنگام واردکردن گذرواژه، سیستم میزان امنیت گذرواژه واردشده را بررسی می‌کند. درصورتی‌که مورد تائید بود شما می‌توانید با این نام کاربری و گذرواژه وارد سیستم شوید.

دقت داشته باشید تا زمانی که پیغام سبزرنگی مبنی بر عملیات ثبت موفق بر روی صفحه ظاهر نشود، نمی‌توانید از این نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. در نظر داشته باشید که کلیه اطلاعات شما نزد ما محفوظ است. پس از واردکردن اطلاعات می‌توانید به‌حساب خود وارد شوید.

شما می‌توانید از این بخش سفارش های خود را بررسی کنید و فاکتورهایتان را مدیریت نمایید. در بخش حساب کاربری، شما می توانید آدرس های دلخواه خود را اضافه کنید و یا فایل هایی که تاکنون از سایت دانلود کرده اید را بررسی نمایید. البته جزئیات حساب در این بخش قابل مشاهده است.

در نظر داشته باشید که در صورت فراموش کردن گذرواژه تنها راه ارتباطی شما با حساب کاربری، آدرس پست الکترونیکی خواهد بود. پس دقت داشته باشید، به هیچ عنوان پست الکترونیک اشتباه و یا پستی الکترونیکی که به آن دسترسی ندارید را استفاده نکنید. در غیر این صورت بازیابی گذرواژه دشوار خواهد شد.

چرا باید درباره حساب کاربری برنا پارت اطلاعات داشته باشیم؟

هیچ بایدی در کار نیست! کافی ست تا پایان این مقاله با ما همراه شوید و با مزایای حساب کاربری آشنا شوید. پس از این مقاله بی تردید سری به حساب کاربری خواهید زد تا به موقع از تخفیف های ویژه ما هم بهره‌مند شوید.

مزایای حساب کاربری چیست؟

شما می توانید بدون داشتن حساب کاربری برنا پارت از سایت برنا پارت خرید کنید. این موضوع انجام مراحل خرید را برای شما آسان می کند اما برخی مزایای داشتن حساب کاربری را از دست خواهید داد. شاید بهتر باشد تعدادی از مزایای حساب کاربری را برای شما بر شماریم!

  1. مدیریت سفارش ها

فرض کنید شما مسئول خرید یک شرکت هستید. بی شک برای هر خرید باید فاکتوری را به شرکت ارائه دهید. این فاکتور را می توانید از بخش سفارش‌ها دریافت نمایید.

  1. مدیریت دانلود ها

کلیه برنامه هایی که درون سایت گذاشته ایم را می توانید از بخش مدیریت دانلودها دریافت کنید. این بخش کار را برای شما بیش از پیش آسان خواهد کرد.

  1. آدرس ها

در این بخش می توانید آدرس شخصی خود و آدرس حمل و نقل را وارد کنید. به این ترتیب اگر بخواهید خرید شخصی کنید می توانید آدرس منزل را وارد نمایید و در غیر این صورت آدرسی که در نظر دارید را ذخیره کنید.

  1. جزئیات حساب

در این بخش می توانید اطلاعات شخصی خود را تغییر دهید و یا رمز عبور را عوض کنید. همچنین می توانید برای خود یک عکس به دلخواه قرار دهید.

  1. علاقه مندی

ممکن است از یک کالا خوشتان بیاید و یا بخواهید به کسی معرفی کنید. بهترین کار این است که آن را در علاقه مندی های خود نگه دارید و در صورت نیاز با وارد شدن به  حساب کاربری آن را بررسی کنید.

چرا پس از ایجاد حساب کاربری، از برنا پارت خرید کنیم؟

برای خرید از برنا پارت دلایل زیادی وجود دارد که ما تنها به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

  • اولین دلیلی که باید برای شما بگویم این است که برنا پارت یک فروشگاه آنلاین اینترنتی مطمئن است. یکی از مهم ترین اصول در خرید اینترنتی حصول اطمینان از شرکت یا سایت ارائه دهنده خدمات است.
  • دومین دلیل این است که ما تنها قطعات و ابزار آلات نمی فروشیم بلکه شما می توانید دستگاه ها را نیز خریداری کنید. دستگاه هایی که برای فروش ارائه می دهیم، همراه با پشتیبانی و گارانتی می باشد. پس شما می توانید با خیالی آسوده پرینتر سه بعدی مورد نظر خود  را از ما خریداری کنید.
  • نکته دیگر این است که مشاورین مجرب و متخصص ما در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. به این ترتیب شما می توانید در کمترین زمان ممکن خریدی مطمئن داشته باشید. مشاورین ما با توجه به شغل شما بهترین راهنمایی را به شما ارائه خواهند داد.
  • آخرین دلیلی که می توانیم به شما ارائه دهیم، این است که می توانید به راحتی از پیش فاکتور استفاده کنید. با ثبت سفارش پیش فاکتوری برای شما صادر می شود که با گذشت چند روز و عدم تایید مشتری فاقد اعتبار خواهد شد.

راه های ارتباطی با برنا پارت چیست؟

برای این که خرید پرینتر سه بعدی و قطعات از برنا پارت را انجام دهید، راههای ارتباطی زیادی در اختیار شماست. یکی از این راه ها که باید در نظر بگیرید، تلفن تماس است. شما به راحتی می توانید با مشاورین مجرب و متخصص ما تماس بگیرید. مشاورین ما در پشتیبانی این سایت به کلیه سؤالات شما پاسخ خواهند داد.

راه بعدی شبکه های اجتماعی است. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. تلگرام، اینستاگرام و ایمیل از جمله شبکه هایی هستند که در بستر اینترنت شما را به ما وصل می کنند. ما در خدمت شما هستیم تا بتوانید در راه پیشرفت گام های بلندی را بردارید.

آخرین راه حضور شما در شرکت برنا پارت است. برنا پارت حضور شما عزیزان را گرامی می دارد. بازدید حضوری مزیت ویژه ای دارد و آن هم اینکه از نزدیک می توانید با طرز کار چاپگرهای سه بعدی ما آشنا شوید. در نظر داشته باشید که کلیه اطلاعات تماس با ما در سایت درج شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

علاوره بر موارد بالا خوشحال خواهیم شد اگر ما را در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و فیسبوک دنبال کنید. مشتریان ما تنها سرمایه ما هستند. هدف ما این است با ارائه محصولات با کیفیت اعتمادشان را بی پاسخ نگذاریم.