شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط پرینتر سه بعدی و قطعات

ثبت اطلاعات مشتریان

شرایط و ضوابط فروشگاه برنا پارت را در ادامه خواهید خواند. لطفاً در هنگام سفارش محصول، آدرس کامل خود، شامل آدرس پستی ، کد پستی ده رقمی و مشخصات کامل خود، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه معتبر، شماره تلفن ثابت معتبر و ایمیل خود را به صورت کامل درج کنید تا در صورت نیاز امکان تماس با شما فراهم باشد.

طبق شرایط و ضوابط فروشگاه برنا پارت ، تمامی اطلاعات مشتریان نزد فروشگاه محفوظ خواهد بود. ضمناً در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری مشتری صحیح و یا کامل نباشد،‌ هرگونه تأخیر احتمالی در پروسه ارسال سفارش‌ها، بر عهده خریدار خواهد بود.

مراحل بررسی و ارسال سفارش‌ها

پس از تکمیل پروسه سفارش و انجام پرداخت و تائید مبلغ پرداختی از طرف بخش مالی فروشگاه مطابق با شرایط و ضوابط فروشگاه برنا پارت ،‌ وضعیت سفارش خریدار به وضعیت ” در حال آماده شدن کالا ” تغییر می یابد. سپس طی 24 ساعت، کالای سفارش داده شده، توسط واحد آماده سازی و ارسال، بسته بندی شده و از طریق روش ارسالی که کاربر انتخاب نموده است، ارسال خواهد شد.

پیگیری سفارش‌ها

در هر مرحله ای از پروسه خرید، مشتریان می توانند از طریق یکی از روش های ارتباطی ذکر شده در قسمت “تماس با ما”، سفارش‌ها خود را پیگیری نموده و از وضعیت آن اطلاع یابند.

روش های ارسال سفارش‌ها

سفارش‌های  ثبت شده و تائید شده، طبق یکی از روش‌هایی که مشتریان در زمان ثبت سفارش خود تعیین می کنند، ارسال می گردد. شرایط و ضوابط فروشگاه برنا پارت روش های مختلفی را برای راحتی مشتریان ارائه داده است. روشهای مختلف ارسال سفارش شامل پست پیشتاز، پست سفارشی، تیپاکس، باربری و ترمینال و تحویل حضوری در تهران است که در ادامه هر یک را به تفصیل شرح خواهیم داد.

پست پیشتاز چیست؟

زمان حمل سفارش‌ها، به وسیله پست پیشتاز، به طور معمول بین یک تا سه روز کاری است كه این امر برای مراكز استان ها معمولاً بین یک تا دو روز کاری بوده و برای شهرستان های بزرگ و شهرهای كوچك و روستاها، بین دو تا سه روز کاری می باشد.

توجه داشته باشید که معمولاً تمامی سفارش‌های ثبت شده، به روش پست پیشتاز، به صورت انبوه و از طریق دفتر خدمات پستی منطقه انجام می پذیرد. لذا احتمال تأخیر یک روزه در ارسال کالا وجود دارد، که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.

پست سفارشی چیست؟

زمان حمل سفارش‌ها به وسیله پست سفارشی به طور معمول، بین پنج تا ده روز کاری است كه این امر برای مراكز استانها و شهرستان های بزرگ، معمولاً بین پنج تا هشت روز کاری بوده و برای شهرهای كوچك و روستاها، بین هفت تا ده روز کاری می باشد.

شرایط و ضوابط فروشگاه برنا پارت و ارسال محصولات

  1. تیپاكس

تیپاكس یک شركت حمل و نقل خصوصی است كه تنها در شهرها ی بزرگ ، خدمت رسانی می کند. زمان حمل سفارش‌ها با استفاده از این روش به طور معمول، یک تا دو روز کاری است. (شهرهای نزدیک به تهران یک روزه و شهرهای دورتر دو روزه).

هزینه حمل سفارش‌ها با روش تیپاکس، به صورت وزنی محاسبه می گردد و سفارش‌ها به صورت پس کرایه، ارسال می گردد و خریداران، هزینه ارسال را در زمان تحویل کالا در محل پرداخت می‌نمایند. لازم به ذکر است که كمترین وزن در نظر گرفته شده جهت محاسبه قیمت بسته، یک كیلوگرم است.

بدین معنی كه سفارش‌هایی که وزن آن‌ها کمتر از یک کیلوگرم باشند، مشمول پرداخت هزینه یک کیلوگرم خواهند شد. ( در این حالت عبارت حداقل بر روی رسید بسته قید می گردد كه بیانگر این است كه وزن بسته كمتر از1 كیلو است و كمترین هزینه ارسال بسته لحاظ گردیده است). این روش تنها برای سفارش‌هایی با وزن بالا و یا موارد فوری توصیه می گردد. همچنین شیوه حمل بسته با تیپاکس، بسیار مناسب تر از پست است.

  1. شرایط و ضوابط در ترمینال و باربری

ارسال سفارش‌ها از طریق باربری و ترمینال، همانند روش تیپاکس به صورت پس كرایه می باشد و تنها هزینه ارسال سفارش‌ها تا ترمینال و یا باربری دریافت خواهد شد. تنها تفاوت این دو روش با سایر روش‌ها در این است كه هزینه حمل برای شهرهای کوچک و دورتر، ارزان‌تر بوده و امکان ارسال سفارش‌ها به تمام شهرهای کشور میسر می باشد.

  1. تحویل حضوری در تهران

این روش تنها مختص به شهر تهران است و معمولاً به دو صورت انجام می شود:

  1. تحویل حضوری در دفتر مرکزی (تهران – امیرآباد)
  2. ارسال با پیک موتوری، هزینه ارسال بر عهده مشتری است.

ارسال یا تحویل سفارش‌ها با این روش، تنها با هماهنگی قبلی با واحدهای مربوطه، میسر بوده و پرداخت مبلغ سفارش در زمان تحویل کالا نیز میسر است.

نكته مهم درباره ارسال سفارش‌ها

تمامی سفارش‌هایی که با پست (پیشتاز و سفارشی) و یا تیپاكس ارسال می شوند، در زمان ارسال بسته از طرف شرکت حمل و نقل و یا پست، بیمه می شوند. پوشش بیمه، شامل عدم رسیدن بسته به مقصد به دلیل گم شدن، ‌آتش سوزی و … است كه در صورت لزوم تمامی ارزش بسته، توسط شركت حمل و نقل  مذكور پرداخت نمی گردد.

لذا توصیه می شود طی هماهنگی با فروشگاه و پرداخت هزینه بیمه تكمیلی، سفارش خود را کاملاً در مقابل حوادث احتمالی از قبیل شکستگی، بیمه نمائید. در غیر این صورت، به دلیل كوتاهی و حمل نامناسب، توسط شركت های حمل و نقل، فروشگاه ‌هیچ گونه خسارتی پرداخت نخواهد کردد.

روش های پرداخت سفارش

روش های مختلفی جهت پرداخت مبلغ سفارش، شامل واریز داخل بانک، کارت به کارت و پرداخت آنلاین میسر است که مشتریان می توانند، یکی از موارد موجود را در زمان ثبت سفارش، انتخاب نمایند.

لغو سفارش‌ها و شرایط برگشت وجه

تمامی سفارش‌هایی که هنوز ارسال نشده اند و در پروسه “درحال آماده شدن کالا” قرار دارند، به صورت تلفنی قابل لغو می باشند. در این حالت کل مبلغ پرداخت شده، به خریدار عودت داده می شود. در غیر این صورت  با توجه به شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات، می بایست با واحد پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمایید تا مطابق شرایط و ضوابط فروشگاه برنا پارت به درخواست شما رسیدگی شود.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل

تمامی سفارش‌های ارسالی توسط فروشگاه با ایمنی بالا بسته بندی می گردند، ولی با در نظر گرفتن موضوع ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ احتمال آسیب دیدگی برخی از قطعات در زمان حمل و نقل وجود دارد که در صورت رخداد، شرکت های حمل و نقل هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت.

به همین ترتیب فروشگاه نیز پرداخت هیچگونه خسارتی را متقبل نخواهد شد. لذا خواهشمند است در انتخاب روش ارسال کالا، توجهات لازم را مبذول داشته و یا قبل از ارسال بسته، ضمن هماهنگی با فروشگاه و پرداخت مبلغ، بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) نموده و بیمه نامه مربوطه را دریافت کنید. توجه داشته باشید که در صورت ارسال شدن سفارش و عدم پرداخت حق بیمه، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود.

برگشت خوردن سفارش

در صورت برگشت خوردن بسته ارسال شده، ابتدا علت برگشت بسته، بررسی می گردد و در صورتی که علت برگشت بسته، عدم حضور خریدار در زمان تحویل بسته و یا نادرست بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام و نام خانوادگی) باشد، خریدار می بایست هزینه کل ارسال را دوباره پرداخت نماید و چنانچه اشتباه از طرف فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) بسته مربوطه، بدون هزینه مجددا ارسال خواهد گردید.

تخفیفات

تمامی قیمت های درج شده در وب سایت برنا پارت ، بر اساس تک فروشی و بدون تخفیف می باشد و درخواست تخفیف تنها در صورتی قابل بررسی است که تعداد سفارش‌ها بالا باشد. جهت دریافت تخفیف، خریدار پس از ثبت پیش فاکتور در فروشگاه، می بایست میزان تخفیف درخواستی خود را به صورت تلفنی و با بیان شماره سفارش خود اعلام نماید.

اطمینان از موجودی برخی اقلام سفارش

تمامی کالاهایی که در وب سایت برنا پارت نمایش داده شده و دارای موجودی است، قابل سفارش و خرید می باشد. بنابراین در صورت ثبت سفارش در اولین فرصت ممکن، نسبت به پرداخت وجه سفارش، اقدام فرمایید تا سفارش شما در ردیف اول ثبت سفارش‌ها، نسبت به بقیه کاربران قرار گیرد و احتمال عدم تأمین سفارش به دلیل اتمام موجودی کالا به حداقل برسد.

قیمت های درج شده در سایت به روز می باشد و تا زمانی که جنس مورد نظر موجود است، با همان قیمت ذکر شده در وب سایت ارائه می گردد. سفارش‌ها ثبت شده نیز در صورت مواجهه با کسری احتمالی موجودی، با همان قیمت خریداری شده، ارسال می گردند.

چنانچه امکان تهیه اقلام کسری موجودی، پس از مدت زمان تعیین شده با همان قیمت میسر نباشد، ‌کل هزینه اقلام کسر شده، عیناً عودت داده خواهد شد و امکان لغو کل سفارش وجود ندارد.

اعتبار پیش فاکتور

اعتبار پیش فاکتورهای ثبت شده برای تمامی کالاها، تنها دو روز بعد از ثبت سفارش است و پس از گذشت این مدت در صورت تغییر قیمت ها، مشمول تغییر قیمت خواهند شد. لازم به ذکر است که قیمت‌ها به خاطر نوسانات شدید ارز در بازار، به صورت روزانه، به روز رسانی مي شوند و قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري، در سايت منظور گرديده است، معتبر می باشد.

مهلت تطبیق فاکتور

تا 48 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایست اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده، تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا ارسال نادرست قطعات، سریعاً موارد را به صورت مکتوب از طریق روشهای ارتباطی ذکر شده در قسمت “تماس با ما” به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تأخیر در اطلاع رسانی، هیچگونه مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.